вторник, 15 юли 2008 г.

Товарни автомобили

В товарни индустрия е жизнено важен компонент на националната икономика. По тази причина, много от изследванията отива в разработването на нови технологии за предотвратяване на произшествия. В миналото, за предотвратяване на произшествия обикновено означава намаляване на щетите, ако произшествието бяха да се осъществи. Днес, интелигентни системи са разработени да запази шофьорите безопасно по пътя.

Следващото поколение на стабилността в контрола

Електронна стабилизираща контрол (ESC) е станала неразделна част от товарни безопасност. ИСК е система, която се прилага избирателно спирачки на едно или повече колела, когато камион започва да губи контрол. Становище II в момента се развива по-нататъшно намаляване загубата на контрол на превозното средство. Това се осъществява чрез комбинация от слабото управление на входа, както и throttle и спирачен механизъм. Тестовете се провеждат за разширяване на тези механизми, които да включват задното колело кормилното управление чрез активно мулти-линк спиране системи.

Предварително сблъсък системи

Предварително сблъсък системи са инсталирани в много от по-скъпите модели автомобили и могат да бъдат адаптирани за използване в камиони. Ако сблъсък е предстоящо, системата на сетивата доближава коли и други препятствия и активира превантивни мерки, за да се опита да спре или намали сблъсък и за защита на водача. Мерките, предприети може да бъде пълно активиране на спирачките и активирането на предпазни устройства. Някои системи, дори и включва видеокамери, което действа като втори чифт очи на водача.

Адаптивно регулиране на дистанцията

В допълнение към регулиране на скоростта, тази система използва радар за да се поддържа безопасно пътуване разстояния между превозните средства. Тъй като камион подходи друго превозно средство, спирачки и throttle са съответно коригирани.

Предупреждение за напускане на пътната лента

Фотоапарати са инсталирани в камион за откриване на ивици или пътни платна която маржове. Ако камион започва да пресече тези линии, Камбанен звън предупреждение и светлината са активирани. В изследване, тази система е много ефективна за магистрали в предупреди drowsy водачи, че те не са плащанията внимание на пътя.

Спирачка Асист

Това е механизъм, че мерките, прилагани към натиска спирачките. Ако бързо твърдия цел се прилага, тъй като, когато водачът се опитва да избегне сблъсък, максималното спирачно способност е увеличена добавянето на голяма спирачна сила.

БЕЗЧУВСТВЕНОСТ откриване

Тази система използва камери да спазят камиони невидими зони. Ако шофьор се опита да промени алеи, докато превозното средство е в камионите невидими зони, предупреждение, се дава на водача.

За нощно виждане

Инфрачервена технология може да се приложи за увеличаване на способността на една визия шофьори през нощта. Водачите са докладвани много системи за нощно виждане, както е объркваща, но по-добри системи са разработени.

Минете смекчаване

Sensors увеличи стабилността контрол, за да открие, когато камион е началото на върха. Стабилност контрол на спирачките, след което се прилага в усилията си да пречи на преобръщане. Ако това не успее системи за безопасност, като например възглавници, са активирани.

Активните облегалки за глава

По време на сблъсък, за глава вървят напред към шината на главата и е резултат от усилията за предотвратяване whiplash.

Признаване на глас

Както всеки шофьор знае, опитвам се да fumble с уреди и gadgets могат да намалят способността на водача да контролира камион. По тази причина прилагането на глас признаване на системите за контрол на радиостанции, за контрол на климата, клетъчни телефони и др се гледа като на начин за значително увеличаване на безопасността на водача.

Интелигентни мрежи

Системи са разработени, които позволяват на превозните средства, за да комуникират един с друг. Това ще действа по същия начин за определяне на допълнителни драйвери пътя информиране на лед или други инциденти. Всички превозни средства ще докладва пред всяка друга редица фактори, включително в областта на пътната условията, времето, препятствия, и така нататък.

Няма коментари: