вторник, 15 юли 2008 г.

Новото Audi Q7

В Audi Q7 поставя съсредоточена властта на V8 TDI, двигател, с денивелация от 4,2 литра, в превозно средство, понятие, което впечатлява с разностранни sportiness. Дори си дебют на модела Q7 серия постави нови стандарти в своя сегмент. Сега 4,2 TDI се движат в бара още по-високи. Под капака на новия Audi Q7 4,2 TDI е най-мощният дизелов двигател на марката е да предложим. В-4.2 литра капацитет на V8, които вече са правомощията на A8 луксозен салон, генерира производство от 240 kW/326 кс и 760 Nm въртящ момент на двигателя при скорости между 1800 до 2500 об. / мин. Най-мощният SUV на пазара има drivability на спортен автомобил. В Ауди Q7 ускорява от застой до 100 км / ч по 6,4 секунди и има топ скорост 236 км / ч. Тези цифри също са новите най-добрите марки в своя сегмент.





В Ауди Q7 4,2 TDI предава своята власт чрез шест скорости tiptronic скоростна кутия и quattro sportily мелодия driveline, която в нормални условия се разделя propulsive сила 40% до предните колела и 60% към задния мост. Ауди на "адаптивни въздушни спиране" е стандарт, на този най-мощен от diesels - тя обединява динамичното боравене с преживяването комфорта на луксозен клас.

В Ауди Q7 4,2 TDI също е в горната част на дървото със своите стандартни удобство оборудване. Кожата дизайн на интериора пакет дава една благородна чувстват. Електрическо задния прави запалка работата на натоварване. Нова функция е Ауди платно съдейства система, чиито емисии един импулс да информира водача, преди той неволно пресича линията на carriageway.Like всички двигатели на Ауди Q7 серия, 8-цилиндров дизелов heralds от Ауди ново V - двигател семейство. С разселването на 4134 вв, големите TDI е с поддръжка без веригата устройство на скоростната кутия страна за своето четири camshafts и аксесоари. Ъгълът между цилиндъра банки е 90 градуса, на цилиндъра 90 милиметра разстояние, като общата дължина само 520 милиметра. В crankcase се прави на високо технологични материали vermicular графит от ковано желязо. Това представлява основа за малкото тегло на двигателя - само 257 килограма.

В V8 TDI е шедьовър на инженеринг. Най-добрите примери: на crankshaft се изгради от хром-молибден стомана; на цилиндри са подадени от алуминий. Ниско триене ролери камера последователите на разстояние 32 вентили; по електронен път задейства клапи даде прием на въздуха в определени разклатете.

Две turbochargers с променлива геометрия на турбините предоставят солидни въртящ момент дори и при ниска скорост на двигателя, докато все още позволява висока мощност. Големи охладителни апарати за таксуване на въздуха се намали температурата на сгъстен въздух. Общата железопътна система за впръскване на гориво съдържа компактен инлайн пиезо кристални инжектори, които са изключително прецизно и бързо превключване. Те са в състояние до пет инжекции редиците на работен cycle.The Ауди Q7 4,2 TDI е оборудван стандартно с шест скорости автоматична скоростна кутия tiptronic. Динамичната промяна програма (DSP) управлява gearshifts, като самата тя orientates на водача стил и с характеристиките на пътя. А специална спортна програма - програмата на S - поддържа особено динамичен стил на шофиране. Водачът може да се намеси по всяко време, по време на управлението на изхода за избиране на лост, или по желание paddles на волана. Тъй като tiptronic в Ауди Q7 е бил предназначен за високо въртящ момент от самото начало, тя не трябва да бъдат засилени, специално създаден да екип с V8 дизелов двигател.


Както всички модели на Ауди Q7, на 4,2 TDI е с самостоятелно заключване център диференциал с асиметрични / динамично въртящ момент разделят. В редовна експлоатация, тя предава на устройството сила със съотношение 40:60 на предната и задната ос съответно. Ако е нужно, въртящ момент е разпределен в различни съотношения между предните и четат моста в зависимост от нивото на захващане: оптимално сцепление се предоставя по всяко време. Това ultramodern quattro технология предвижда спортен характеристики reminiscent на задните колела устройство превозно средство, за изключителна гъвкавост и за управление на точност, че е възможно най-голяма степен свободни от влияния от driveline.

Няма коментари: